Strona główna / Aktualności / #wiedza / Spotkanie przedstawicieli Biur Zamówień Publicznych Uczelni Wrocławia i Opola

Spotkanie przedstawicieli Biur Zamówień Publicznych Uczelni Wrocławia i Opola

W dniu 30.06.2022 r. w ramach współpracy Kolegium Rektorów Uczelni Wrocławia i Opola odbyło się spotkanie przedstawicieli Biur Zamówień Publicznych na temat wewnętrznych regulacji uczelni w zakresie realizacji zamówień publicznych o wartości poniżej progu ustawowego. Gospodarzem wydarzenia była Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.

W pierwszej części przedstawiono prezentacje dotyczące tematyki spotkania. Natomiast w drugiej części odbyła się dyskusja mająca na celu porównanie zasad planowania oraz udzielania zamówień do 130 000 zł, wyłączenia stosowania regulaminu, zasad realizacji zamówień, stopnia odpowiedzialności w poszczególnych aspektach, jak również sposób przygotowania sprawozdania rocznego w ramach poszczególnych uczelni.  

Uczestnicy spotkania uznali je za bardzo konstruktywne oraz opowiedzieli się za jego wznowieniem we wrześniu br.

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zapisywane żadne informacje. Polityka prywatności

Przewiń do góry