Strona główna / Inne / Aktualności - koronawirus / Informacja Prorektora ds. Nauczania dla nauczycieli w sprawie samodzielnego planowania zajęć na platformie Zoom

Informacja Prorektora ds. Nauczania dla nauczycieli w sprawie samodzielnego planowania zajęć na platformie Zoom

Szanowni Państwo Nauczyciele Akademiccy,

rozpoczynamy kolejny semestr kształcenia w warunkach epidemii COVID-19.  Nasze doświadczenia dydaktyczne z dwóch poprzednich semestrów z pewnością zaowocują jeszcze lepszymi wynikami w uzyskiwaniu przez naszych studentów zakładanych efektów uczenia się. Niestety sytuacja epidemiczna jest nadal trudna i w dalszym ciągu zmusza nas do prowadzenia kształcenia na odległość. Oczywiście, zgodnie z możliwościami jakie daję Zarządzenie Rektora  13/2021 w sprawie realizacji procesu dydaktycznego w warunkach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, Państwo Dziekani mogą wskazać w drodze własnego zarządzenia zajęcia programowe, które z uzasadnionych przyczyn dopuszczone zostają do realizacji w bezpośrednim kontakcie Państwa ze studentami. Takie zarządzenia już wczoraj się ukazały. Bardzo proszę o ich wnikliwą analizę.

Oczekiwanie na decyzje rządowe dotyczące wycofywania ograniczeń związanych z zagrożeniem epidemicznym, duża zmienność stanu epidemii, a także inne uwarunkowania dotyczące specyfiki planowania procesu dydaktycznego w formie hybrydowej stwarzają wiele trudności w naszym codziennym wypełnianiu obowiązków. Jednym z istotnych utrudnień w rozpoczęciu zajęć zdalnych w rozpoczynającym się semestrze letnim może być  nie w pełni zakończony proces automatyzacji wysyłania do studentów powiadomień o zajęciach na platformie Zoom. Prace nad zautomatyzowaniem procedury jeszcze trwają i możliwym jest, że w trakcie najbliższej sesji zjazdowej studiów niestacjonarnych (20.-21.02.2021.) oraz w pierwszych dniach zajęć na studiach stacjonarnych (od 22.02.2021) powiadomienia o wybranych kursach nie będą jeszcze zautomatyzowane. W takiej sytuacji bardzo proszę Państwa o samodzielne wysyłanie linków do zajęć dydaktycznych realizowanych zgodnie z obowiązującymi na ten semestr rozkładami zajęć.

Samodzielne wysłanie linku dostępu do danych zajęć dokonuje się w systemie VC AWF poprzez opcję „Zaplanuj spotkanie” znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu na czerwonym polu. Listę adresową studentów danej grupy, przygotowaną do bezpośredniego wklejenia w polu „Lista uczestników” należy poprać z systemu OMNIS.

Jestem przekonany, że nie powinni Państwo mieć trudności z samodzielnymi powiadomieniami studentów o zbliżających się zajęciach. Jednocześnie deklaruję, że w ciągu kilku najbliższych dni automatyzacja całego systemu zakończy się i będzie można w całości korzystać ze wszystkich jego funkcjonalności.

Licząc na wyrozumiałość i pomoc z Państwa strony, życzę sukcesów w działalności dydaktycznej oraz zachowania pełni zdrowia.

Ryszard Bartoszewicz
Prorektor ds. Nauczania

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zapisywane żadne informacje. Polityka prywatności

Scroll to Top