Plan otwartego zebrania mającego na celu autoprezentację oraz przedstawienie programu przez kandydatów na stanowisko Rektora na kadencję 2024-2028, które odbędzie się dnia 12 lutego 2024 roku o godzinie 13.00 w sali 2/8 budynku P-4 im. Prof. Zdzisława Zagrobelnego.
- Przywitanie obecnych na spotkaniu przez Przewodniczącego Komisji Wyborczej Uczelni.
- Przedstawienie przez moderatora planu i zasad spotkania.
- Swobodna wypowiedz każdego z Kandydatów (autoprezentacja i przedstawienie programu). Czas trwania 7 – 10 minut. Kolejność prezentacji zgodna z kolejnością zgłaszania Kandydatów do Rady Uczelni (przed spotkaniem każdy z Kandydatów może przekazać prezentację multimedialną do obsługi technicznej).
- Rundy pytań do Kandydatów.
- pytania mogą być formułowane wyłącznie w trzech obszarach: kształcenie, nauka, organizacja w Uczelni.
- akceptuje się tylko pytania problemowe, skierowane do wszystkich Kandydatów.
- Kandydaci będą odpowiadać w zmiennej, rotacyjnej kolejności.
- czas zadawanego pytania – maksymalnie 1 minuta, czas odpowiedzi każdego z kandydatów – maksymalnie 1,5 minuty.
- Osoby chcące zadać pytanie są zobowiązane do wrzucenia kartki ze swoim imieniem i nazwiskiem do jednej z trzech urn opisanych jak obszary tematyczne: kształcenie, nauka, organizacja. Kartki należy wrzucać przed rozpoczęciem zebrania do urn ustawionych przy wejściu na salę. Kolejność zadawanych pytań będzie losowana i będzie je zadawać osoba obecna na sali. Jedna osoba może zadać jedno pytanie w danym obszarze tematycznym.