Strona główna / Archiwum / 2016 / Nowa książka Katarzyny Kopeckiej-Piech z Katedry Komunikacji i Zarządzania w Sporcie

Nowa książka Katarzyny Kopeckiej-Piech z Katedry Komunikacji i Zarządzania w Sporcie

Ukazała się książka pod  redakcją Katarzyny Kopeckiej-Piech, zatytułowana „Innowacyjność przemysłów kreatywnych. Media a sport”. Znajdują się w niej opracowania przedstawicieli nauk o kulturze fizycznej, nauk o mediach, socjologii, kulturoznawstwa, pedagogiki i nauk o zarządzaniu. Wśród nich artykuły pracowników Katedry Komunikacji i Zarządzania w Sporcie. To interdyscyplinarne opracowanie zagadnień dotyczących wykorzystania mediów w sporcie i obecności sportu w mediach.

Innowacyjność przemysłów kreatywnych. Media a sport.

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zapisywane żadne informacje. Polityka prywatności

Scroll to Top