Strona główna / Archiwum / 2024 / Jednorazowa zapomoga dla studentów poszkodowanych w powodzi

Jednorazowa zapomoga dla studentów poszkodowanych w powodzi

Drodzy Studenci,

z uwagi na ostatnie wydarzenia związane z powodzią, osobom poszkodowanym  przysługuje prawo starania się o jednorazową zapomogę. Wniosek należy zarejestrować w systemie USOS, wydrukować go i wraz ze stosownymi zaświadczeniami dot. poniesionych strat (wydanymi przez Urząd Miasta/Urząd Gminy/Starostwo itp.)  złożyć osobiście lub wysłać pocztą na adres: Dział Spraw Studenckich ul. Banacha 11, pokój 0/3, 51-617 Wrocław. Na złożenie wniosku student ma nie więcej niż 180 dni od daty zdarzenia uprawniającego do przyznania świadczenia.

Szczegółowe informacje dotyczące przyznawania zapomogi zawarte są w Regulaminie świadczeń dla studentów AWF na stronie Portalu Studenckiego.

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zapisywane żadne informacje. Polityka prywatności

Scroll to Top